Dagsorden klar til avlermødet

26. oktober 2016
  ·   Arrangement Nyhed   ·  Skrevet af Louise Nøhr

Nu ligger dagsordenen fast for den fælles del på avlermødet d. 10. november 2016. Her er punkterne. Efter mødet er der fællesspisning med avlerne, live musik og økologiske øl i baren.

Det fælles møde varer fra kl. 18:30 – 19:30, efter hhv. indkøbsgruppens møde med avlerne, og distribtionsgruppens møde med teamlinks/teamkoordinatorer/laugtovholdere. 

Dagsorden

  1. Nye krav fra Fødevarestyrelsen (info) – 5 min.
    Info om nye regler ifm. opbevaring af alle producenters seneste økologicertificeringer hos KBHFF
  2. Sæt-af-skur for mindre producenter (info) – 5 min.
    Vi har oplevet at varer, der leveres inden fælleslagervagterne møder ind, forsvinder eller når at blive dårlige pga. sol. Et afsætningsskur e.lign. kan være en mulig løsning.
  3. Evaluering af emballageordning (diskussion) 10 min.
    Vi har kørt med en IFCO-ordning siden årsskiftet. Hvordan er det gået?
  4. Nye medlemshåndbøger (info) – 5 min.
    Hvad er status og formålet med dem, og hvorfor er de også vigtige for avlerne?
  5. Opsamling på sæsonplanlægning 10 min.
    Kort opsummering af, hvad der blev snakket om på indkøbsgruppens møde med avlerne, som har relevans for alle.
  6. Opsamling fra mødet med teamlinks/koordinatorer/tovholdere 10 min.
    Kort opsummering af, hvad der blev snakket om på distributionsgruppens mødespor, som har relevans for alle.
  7. Eventuelt (info/diskussion) 15 min.

Praktisk information

Avlermødet afholdes d. 10. november 2016 kl. 16:34 – 21:15 på AFUK, Enghavevej 82 B, 2450 København. Se programmet for hele avlermødet her.

Er du teamlink/teamkoordinator/laugtovholder, tilmelder du dig, ved at skrive til distribution@kbhff.dk. Andre kan deltage i avlermødet ved at melde sig som frivillig via tilmeldingsformularen. Du kan også skrive dig direkte på vagtplanen på wikien. Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, så skriv gerne til Louise på praktikant@kbhff.dk.

Vi glæder os meget til en spændende og hyggelig dag og aften sammen!

Skrevet af Louise (kommunikationsgruppen og praktikant) og Jonas (distributionsgruppen)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *