Valg til bestyrelsen

16. april 2019
  ·   Generalforsamling   ·  Skrevet af Alexander

Der skal vælges to nye medlemmer til KBHFF’s bestyrelse ved generalforsamlingen den 27. april. De øvrige tre medlemmer bliver siddende. Derudover skal der vælges op til fire suppleanter.

I bestyrelsen varetager vi foreningens økonomi, prioriterer hvordan foreningen anvender sine ressourcer og gør, hvad vi kan for at afdelinger, arbejdsgrupper og medlemmer i det hele taget har gode rammer for at bidrage til foreningen og gøre os til et godt fællesskab at være en del af. Endelig er vi arbejdsgiver for fælleskoordinatoren og bogholderen.

Vi mødes som udgangspunkt en gang om måneden. Vi er en bestyrelse med godt sammenhold, fuld af gejst, gåpåmod og dedikation, og vi glæder os til at byde nye medlemmer velkommen.

Som medlem kommer man i kontakt med en masse seje mennesker på tværs af byen og foreningen. Folk som alle gør et stort stykke arbejde for foreningen.

Bestyrelsen er også et godt sted at være, hvis du gerne vil bidrage til, hvilke retninger foreningen skal udvikle sig i:

Hvordan skal fremtidens medlemstilbud se ud – skal vi for eksempel have andre posetyper, mere, løssalg, eller noget helt andet? Hvordan sikrer vi en sund økonomi, der giver plads til, at foreningen kan blomstre? Skal vi prioritere det folkeoplysende arbejde højere, fx med foredrag og udflugter? Hvilke bæredygtighedskriterier opstiller vi for os selv og avlerne? Det er nogle af de spørgsmål foreningen står overfor.

Hvis du er interesseret i at stille op til bestyrelsen, enten som fuldgyldigt medlem eller suppleant, kan du gøre dette til generalforsamlingen d. 27 april – og evt. melde dit kandidatur ved at skrive til bestyrelse@kbhff.dk. Her kan du ligeledes henvende dig, hvis du er interesseret i at høre mere.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage, men gerne vil stille op, kan du melde dit kandidatur ved at skrive til bestyrelse@kbhff.dk senest den 26. april.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *