See English version below.
Vi har fornylig tilføjet nogle nye dele. Du har måske allerede lagt mærke til dem, hvis ikke, kommer her en gennemgang af, hvad der er nyt.
Nu kan du modtage notifikationsmails både for at huske dig på at købe en pose og for at huske dig på at hente den. Du modtager nu automatisk disse. Hvis du vil ændre disse indstillinger, kan du ændre det i bunden af højre kolonne på ’Min Side’ (Beskedpræferencer).
Onsdag eftermiddag får du en notifikation, der minder dig om at bestille en ordre og tirsdag aften bliver du husket på at hente din pose dagen efter.
En sikkerhedsmæssig email-opdatering: Hvis dit password eller email ændres inde på ’Min Side’, vil du fremover modtage en advarsel via mail. Du opfordres til at skrive til IT, hvis du ikke selv lavede ændringerne.
Noget, der også er nyt, er ændringerne til bekræftelsesmailen. Nu kan du se de poser du har købt, datoen og stedet, du skal hente dem. Derudover kan du ændre både dato og lokation for afhentning efter at du har sendt din ordre.
Dette og mange flere informationer kan se du under ’ Alle Bestillinger’ (fra ’Min Side’), hvor der er en log til hver af dine bestillinger – hvis du har ændret dato eller lokation kan du se det her. Loggen er synlig fra både ’Min Side’ og fra ’Medlemshjælp’, så både du og kassemesteren kan tjekke dine ordrer.
Endelig har vi rettet nogle fejl ved kassen, som kassemestrene i nogle afdelinger bruger til at holde styr på kontantbetalingerne med. Forhåbentlig vil denne rettelse hjælpe os med at bruge denne del mere hensigtsmæssigt fremover.
Vi håber du synes om ændringerne og hvis du har spørgsmål/kommentarer/klager så skriv til it@kbhff.dk
ENGLISH
We recently added some features to the member system. Maybe you already noticed them, but if not, here is a walk-through of what’s new.
Now you can choose to receive both an email alert reminding you to buy a bag and reminding you to collect it. You have automatically been opted-in to receive these, and if you want to change this setting, you can find the new preferences at the bottom of the right hand column on ‘Min Side’ (‘Beskedpræferencer’).
On Wednesday afternoons, you will get a reminder to place an order, and on Tuesday evenings, you will be reminded to pick up your ordered bag the following day.
A further security-related email update: If your password or email is changed on ‘Min Side’, you will now receive an alert email. We encourage you to write to IT, if you are unaware of who made the change.
Also new are the changes to the order confirmation email. Now you can see the bags you have ordered, the pickup date and the pickup location.
Connected with this, there is now much more information available under ‘Alle Bestillinger’ (from ‘Min Side’), where there is a log for each of your orders – if you have changed pickup dates or locations you can see it here. The log is visible from both ‘Min Side’ and from ‘Medlemshjælp’, so both you and members working the shop shift can check your orders.
Finally, we have fixed a few bugs with the tally (‘kasse’) that members of the shop shift in some departments use to keep track of cash payments. We hope this will help us make better use of this feature.
We hope you like the new features. Email it@kbhff.dk with any questions/comments/complaints.