KBHFF x Demokrati Garage i de to første uger af juli - ses vi til planlægning og fællesspisning d. 27 maj?

— English version further down —

Kære medlem

KBHFF inviterer dig til fællesmøde, hvor vi sætter fokus på planlægning af de to første uger af juli, hvor vi har fået lov til at låne Folkestuen hos Demokrati Gara

Vi mødes på Hotel- og Restaurantskolen fra. Kl. 17:00 – 21:00 og vi glæder os til at se dig.

Læs mere om aftalen med Demokrati Garage her

Vi har fået ny struktur for fællesmøderne

Siden 2022, hvor koordineringsmøder blev til fællesmøder, har vi hørt jeres feedback og er nu klar med en lettere revideret version af fællesmøderne.

17.00 – 18.00 Gennemgang af dagsordenen. Længere diskussioner tages efter fællesspisningen.

18.00 – 19.00 Fællesspisning

19.00 – 21.00 Vi arbejder med punkterne fra dagsordenen i grupper eller sammen. Det kan eksempelvis være planlægning af et større arrangement, en kommunikationskampagne m.m. Faste arbejdsgrupper som indkøbsgruppen eller en afdeling må meget gerne bruge fællesmødet til egne opgaver. Det kunne eksempelvis være et butiks-/arbejdsgruppemøde.

Alt efter behov bruger vi de sidste 15 min. af mødet på at samle op.

Dagsorden og tilmeldningsliste findes her

    

Lidt om fællesmøderne

Fællesmødet er der, hvor foreningens medlemmer har mulighed for at sætte deres præg på foreningen. Det er nogle hyggelige timer, hvor vi fejrer fællesskabet, spiser aftensmad sammen og lærer hinanden bedre at kende.

Husk I også meget gerne må bruge mødet til at klare praktiske opgaver i din afdeling eller arbejdsgruppe, som for eksempel at planlægge et event i jeres afdeling m.v.

Du behøver ikke at blive hele aftenen, du kan komme og gå, som d du vil, bare du tilmelder dig arrangementet, så vi ved hvor mange vi skal lave mad til. Arrangementet er gratis for alle.

      

Vil du gerne være med til at lave mad til fællesspisningen?

Så send en mail til vores fælleskoordinator på fk@kbhff.dk og meld dig på køkkenholdet.

P.S. husk og medbring en boks til rester, hvis der er rester fra fællesspisningen.

Hvor mødes vi?

Fællesmøderne afholdes på Hotel- og Restaurantskolen på Vigerslev Allé 18, 2500 København, hvor foreningen også har sit fælleslager, i kælderlokalerne ved kursuskøkkenet A 006. Drej til højre efter indgang på skolens område fra Lyshøjgårdvej og kig efter en åben kælderindgang/dør. Ring til 28887923 hvis du ikke kan finde os. (Du kan også finde et kort i dagsordenen).

--- English version ----

    

KBHFF x Demokrati Garage in the first two weeks of July – will we see you for planning and community dinner on May 27?

Dear Member,

KBHFF invites you to a common meeting at the meeting we will focus on planning the first two weeks of July, during which we have been granted access to use the Folkestuen at Demokrati Garage.

We will meet at Hotel & Restaurantskolen from 17:00 to 21:00, and we look forward to seeing you.

Read more about the agreement with Demokrati Garage here

New agenda for the common meetings

Since 2022, when coordination meetings became common meetings, we have listened to your feedback and are now ready with a slightly revised version of the common meetings.

17:00 – 18:00 Review of the agenda. Longer discussions will be held after the communal dinner.

18:00 – 19:00 Communal dinner

19:00 – 21:00 We will work on the items from the agenda in groups or together. This could, for example, be planning a larger event, a communication campaign, etc. Established working groups, such as the purchasing group or a department, are very welcome to use the common meeting for their own tasks. For example, this could be a Local board/working group meeting.

Depending on the need, we will spend the last 15 minutes of the meeting on a summary.

The agenda and registration list can be found here

About the common meetings

The common meeting is when the members of the association have the opportunity to influence the organization. It is a few pleasant hours were we celebrate the community, share dinner, and get to know each other.
Remember, you are also very welcome to use the meeting to handle practical tasks in your department or working group, such as planning an event in your department, etc.

You do not have to stay all evening; you can come and go as you like, as long as you sign up for the event, so we know how many to cook for. The event is free for everyone.

Would you like to help prepare food for the communal dining?

Then send an email to our communal coordinator at fk@kbhff.dk and sign up for the kitchen team.

P.S. Remember to bring a container for leftovers if there are any from the communal dining.

Where do we meet?

The general meeting is in the basement rooms next to the course kitchen A 006 Turn right after entering the school grounds from Lyshøjgårdvej and look for an open basement entrance/door. Call 28887923 if you can't find us.